torsdag 24 mars 2011

Torsdag

Bra dag ---> dålig kväll.

Dagen startade med en mycket fin morgon tillsammans med fröken Arnström. Av någon anledning är hennes kaffe alltid av högsta klass! Som vanligt hade Emma ordnat en mycket trevligare frukost än vad jag brukar orka med, så det var med nöje jag imorse begav mig till Gamletull för frukost och umgänge! Fina, fina Emma!

Hann inte mer än hem innan Michelle ringde och talade om att hon idag, äntligen, hade fått sitt körkort! Jätteroligt! Så grattis till det! Utan att behöva passa en enda busstid kom hon förbi 201:an! Mycket trevligt. Självfallet var vi ute och körde lite bil, varrenda omväg som hittades togs för att göra färden lite längre, det var en rolig färd. Dock med inslag av nära-döden-upplevelser. Jag ska aldrig ta körkort tror jag.

Så glad blir Michelle av att träffa mig ;D
Michelle hade "nytt" hår. Håret syns kanske inte så väl här dock! I vilket fall var det mycket klädsamt!

Nu är den bra dagen slut och den dåliga kvällen har kommit. Jag insåg nämligen att jag har en tentainlämning imorn... Av en tenta vilken jag inte ens har påbörjat. Men men, jag fixart. Med stress och tidspress följer en mycket bra arbetsprocess, som jag brukar säga! (Det brukar jag faktiskt inte, jag kom på det nu... men jag låtsas att det är en i mitt huvud vedertagen filosofi för att må lite bättre)

Herr A spelar för ovanlighetens (lögn) skull tv-spel. Han ser söt ut där han ligger och tv-spels-dödar människor (hoppas verkligen att min kära mors teori om våldsamma tv-spel visar sig vara felaktig). Jag tycker om honom litegrann sådär... när han ser så söt ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar