söndag 3 april 2011

Söndag

Känns som det är morgon. Vaknade fruktansvärt sent. Skit i det, det var säkert skönt att sova... eller nåt.

Dagens upptäckt består i att jag fann "die zomibejäger" via Voddler. Här har man försökt och kämpat med att ladda ned en film hur länge som helst, så ligger den där! Jag kollade och den var precis lika dålig som jag minns den! Underbart! :D Dock orkade jag självfallet inte kolla klart på hela... den är ju ändå somsagt galet dålig! 


Underbara Die Zombiejäger. Önskar att det vore jag som hade producerat den, då hade jag varit stolt


Gårdagens upptäckt gjordes faktiskt av Herr A som kom på ett ypperligt sätt att få ljud till gitarren! Den upptäckten tackar jag för! Mycket trevligt! 

=) Han kan allt bra mycket den där A
Hej!

1 kommentar:

  1. själv sov jag hela dagen, förkylningen från helvetet har slagit sina klor i mig igen... Bläääää!!!

    SvaraRadera