onsdag 13 april 2011

Onsdag

Det lilla rummet går mig inte lika mycket på nerverna längre, tror kanske att det kan bero på att jag från denna position ändå bara ser en vägg... och jag har befunnit mig i denna position rätt mycket på sistone. Bra tycker jag. 

I Söndags var jag somsagt på teater tillsammans med fina vänner. Tomas som var med och spelade var huvudanledningen till att jag gick dit... såklart! Han var också huvudanledningen till att jag gick därifrån med känslan av att det hade varit mycket värt att ta sig dit. Som vanligt på sistone blev jag mycket blödig (åldern, den förbannade åldern) och jag blir lite gråtmild om jag tänker tillbaka på hur duktig han var! 

Idag ska jag leka pluggis, det brukar gå sådär när jag planerar den aktiviteten... men någon gång lär man ju lyckas och jag hoppas på att det är just idag! Måste passa på att plugga nu, för om några dagar bär det av till Hälsinglandet! :D <-- Så glad är jag för det! Jag längtar efter mor, far och syskon rätt så mycket! Och efter Grytisch såklart, fina Grytisch. 

Förövrigt vann jag en pingismatch igår, det var ju på tiden iaf! Jag ska bli mästarnas mästare oavsett vad som krävs.

Nu ska dricka kaffe så HUJ.

1 kommentar: