söndag 24 april 2011

Min syster!

Fantastiska Agnes
Idag fick jag den finaste filmen jag någonsin har sett av min älskade lillasyster, den återgav de senaste årens viktigaste händelser på 10 minuter. Jag började gråta lite lätt, inte för att filmen var sorglig, utan för att jag älskar henne så mycket! Det är ganska tur att just jag har välsignats med världens bästa syrra! Världens bästa! <3

Annat som har hänt är att vi har kommit hem till Halmstad igen efter en vecka i Alfta och en dag i Norrköping. Norrköping var en mycket, mycket fin stad som jag säkert kommer att vilja besöka nån mer gång i livet!

I Alfta hände det egentligen inte så mycket. Vi var i Grängsbo som jag redan har skrivit om en gång, i det inlägget nämnde jag dock inte min favorit brändernabo Svurt! Dumt gjort av mig, för sanningen är hon hade överraskat mig genom att plötsligt stå på tröskeln samma dag som Grängsbo-inlägget skrevs. Fint vare!  Lika fint som det brukar vara i de situationer där Svurt finns inblandad!

För att nå förlåtelse inför det faktum att jag inte skrev någon om Svurt i ovan nämnda inlägg skriver jag lite om henne nu istället! I Onsdags begav vi oss (Jag, Svurt och Anton) till Tranan (som jag inte besökt på många, många år) för lite umgänge och öldrickning. Eftersom jag tycker om Svurt så mycket så var det inte direkt oväntat att jag upplevde det hela som en trevlig kväll :)  

Jag och far efter en glasolycka. Han är bra fin den där far!


Svurt, Anton, jag, öl och Trana


Jag är glad att vara hemma och imorn ska jag umgås med den mycket saknade fröken Arnström. Tycker inte hon att det verkar som en bra idé kommer jag utföra tvångsumgänge!

Hej så länge!

1 kommentar: