lördag 9 april 2011

Lördag

Har överlevt första natten i lillrummet med pyttesängen. Gick rätt bra ändå tror jag. Sov iallafall. Morgonen har jag tillbringat i köket. Det gick rätt bra det med tror jag.
Hur jag ska lösa datorspelande utan kaffe i framtiden är ovisst. Jag längtar redan hem... Men det är väl bra det kanske, då blir det ju extra trevligt att få komma tillbaka sen. Det första jag ska köpa när vi flyttar tillbaka är en blomma. En blomma har jag sagt att jag vill ha enda sedan jag flyttade från Järnis, men på grund av min extrema fattigdom har nudlar prioriterats framför blommor. Snart är den extrema fattigdomen utbytt mot helt vanlig student-fattigdom, då kommer blomman...äntligen!

För många år sedan skulle jag och bästa E titta på In Flames i Stöscha. E glömde biljetterna hemma i Hälsinglandet. Det löste sig ändå. Tur det. Det var en rolig kväll, jag hade mina favoritjeans minns jag (som något tag senare jättejätte gick sönder på en sån fångarna på fortet grej, jag fick gå med rumpan bar). Mindre rolig incident på In Flames spelningen var att mina stygn (från "den lilla operationen" som det talas om ovan) sprack, det gjorde ont och jag har ett onödigt stort ärr idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar