måndag 21 mars 2011

Måndag

Bandyn igår gick ju åt skogen. Spännande var det dock och avgörandet kom inte förrän i sudden. Tråkig domarmiss, men antar att det är så med sport ibland. Alla vet iallafall att guldet egentligen tillhör bollnäs ;) 

Dagens miss är 200 000 tusenmiljonersmiljaders makaroner på golvet. Det knastrar och smärtar under fötterna när man tar sig runt här hemma... Konstigt att det kunde få plats så mycket makaroner i det lilla paketet. Dagens icke-miss är ett mail om att RETen inkommit till expeditionen för avhämtning. Hoppas helt otroligt mycket på att jag ska ha klarat det, men är inte säker alls. Om inte väntas en del ledsehet, så var beredd att bjuda mig på kakor tack :)

Vädret idag är skumt. Längtan efter sol och värme är enorm. Sol och värme! 
Förra sommarn var den bästa på länge och bestod mest av basket och bolmenshäng... jobb, plugg och andra tråkigheter fanns inte med överhuvudtaget. Så bra lär jag inte få ha det i år dock, om jag inte planerar att svälta ihjäl... och det gör jag ju inte såklart. 

SOL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar